Prelekcja o Filipinach - Poczekalnia Kultury w Darłowie
Opis Prelekcja o Filipinach - Poczekalnia Kultury w Darłowie

środa, 26-02-2020 r.

Prelekcja o Filipinach - Poczekalnia Kultury w Darłowie

22 lutego odwiedziliśmy Poczekalnię Kultury w Darłowie, gdzie przeprowadziliśmy prelekcję opowiadającą o jednej z naszej poprzedniej podróży - Filipinach.

wiking wilkolak

Prelekcja w Poczekalni Kultury w Darłowie - sporo pozytywnego klimatu oraz ciekawych opowieści.

“Filipiny - raj na ziemi za niewielkie pieniądze” to pokaz slajdów i filmów połączony z quizem na temat Filipin, w którym można było wygrać drobne upominki z podróży oraz kubki z naszym logo.

Podczas relacji z naszej podróży, opowiedzieliśmy m.in. jak wygląda życie w najbardziej zatłoczonej metropolii świata, gdzie średniowieczne zabytki kolonialne mieszają się ze slumsami. Podążaliśmy szlakiem Magellana, który odkrył Filipiny i tutaj też zginął.

Sporą część prelekcji poświęciliśmy miejscom nawiązujących do podtytułu naszej prelekcji - “raju na ziemi”, to liczne plaże i miejsca tak piękne, że aż z bólem się je opuszcza.

Nie mogliśmy pominąć pięknych miejsc z wyspy Bohol, która jest niemal nietkniętą przez człowieka, również zwana Filipinami w miniaturze.

Na koniec opowiedzieliśmy o wulkanie Taal, którego erupcja w styczniu 2020 roku wstrząsnęła światem. Opowieści i zdjęcia z tej wycieczki stanowią wspomnienie miejsca, którego nie da się już odwiedzić w tej formie.

Odpowiadaliśmy na liczne pytania słuchaczy, a także opowiedzieliśmy jak wyglądała nasza podróż z bagażem podręcznym i ile pieniędzy wydaliśmy na całą wycieczkę.

Więcej zdjęć:

Jesteście Państwo zainteresowani prezentacją o Filipinach?
Zaproście na do siebie! → Kontakt

podsumowanie

Prelekcję uważamy za bardzo udaną! Czas na podsumowanie.

Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 11-09-2023 r.

To musisz wiedzieć zanim polecisz na Filipiny
 Na urlopie

Pierwsze zetknięcie z Filipinami dla wielu może być szokiem. Podpowiadamy co trzeba wiedzieć, aby uniknąć rozczarowania.

Deklaracja eTravel - to trzeba wypełnić przed przylotem na Filipiny
 Poradnik

Przylatując na Filipiny mamy obowiązek zarejestrować swój pobyt składając deklarację eTravel. W poniższym poradniku opisujemy jak to zrobić.

Lot samolotem Airbus A320 linii Cebu Pacific
 Kantyna podróżnicza

Cebu Pacific mieliśmy okazję latać wielokrotnie na różnego rodzaju trasach. Jednak od początku w samolotach wąskokadłubowy nie podobały nam się rozstawienia foteli.

10 faktów na temat Hatszepsut, o których nie mieliście pojęcia

Ten faraon zapoczątkował handel z bogatymi krajami, zbudował jedną z najbardziej charakterystycznych świątyń, a na kochanka wybrał swojego doradcę.